Gizli Müşteri

Şirketlerin sundukları hizmette aksayan yönleri görebilmek ve doğru aksiyonları alabilmek için hizmet aşamalarındaki tüm süreçleri kontrol edebilmeleri gerekmektedir.

Gizli müşteri çalışması ile,

Hizmet Performansı izlenip ölçülerek, zayıf ve güçlü yönleri tespit edilir, kalitede süreklilik sağlanır.

Şirket kültürünü çalışanlara aktararak, müşteriye hizmette önemli olan konuların bilincine  varmaları sağlanır.

Müşteri gözünden bakıldığı için, müşteri memnuniyetini yükseltilir ve satışlar yükseleceği için kurumsal karlılık artar.


Gizli Müşteri Araştırması metodolojisi ile kendi firmanızın performansı hakkında bilgi sahibi olabileceğiniz gibi yapılacak bir “kıyaslama” çalışması ile rakiplerinizin performansı, satış teknikleri ve satışta öne çıkardıkları noktalar hakkında da bilgi sahibi olabilirsiniz.