Piyasa Araştırmaları
POLITIC’S COMMUNICATION & RESEARCH - araştırma, Piyasa Araştırmaları, Sosyal Araştırmalar, Siyasi Araştırmalar, anket, anket şirketi,
POLITIC’S, pazarda yer almak isteyenlerden pazar lideri olmak isteyenlere kadar geniş bir yelpazedeki müşterilerinin yatırım öncesi araştırmalarla yatırımlarına yön vermekte, pazar paylarını ölçmekte, kurumsal itibarlarını araştırmakta, benchmarking çalışmalarıyla rakiplerine göre nerede olduklarını tespit etmekte, çalışan ve müşterilerinin memnuniyetlerini ölçerek gerçek patronlarının tatmin seviyelerini belirlemektedir.
Başlıca Piyasa Araştırmalarımız :
- Kurumsal İtibar Araştırmaları
- Benchmarking
- Gölge Müşteri Araştırmaları
- Ürün ya da Marka Testleri
- İmaj Araştırmaları
- Pazar Payı Ölçümü
- Kullanım Alışkanlıkları Araştırmaları
- Müşteri Profili Araştırması
- Medya Araştırmaları
- Medikal Araştırmalar
- Sektör Analizleri
- Yatırım Öncesi Pazar Araştırmaları
- Satınalma Davranışları Araştırmaları
- Dağıtım Kanalı Etkinliği Ölçüm Araştırmaları
- Müşteri Memnuniyeti Ölçüm Araştırmaları
- Pre-reklam Test Araştırmaları
- Post-reklam Test Araştırmaları
POLITIC'S
POLITIC'S
POLITIC'S